luns, 23 de novembro de 2020

A Plataforma informará nos barrios mediante mesas informativas sobre como reclamar ao Concello, despois das cartas de Emafesa requirindo o pago por un servizo de depuración non prestado - Calendario de Mesas Informativas



A Plataforma informará nos barrios mediante mesas informativas sobre como reclamar ao Concello, despois das cartas de Emafesa requirindo o pago por un servizo de depuración non prestado. Mesas onde facilitará os modelos de escritos e as instrucións para facer efectiva dita reclamación. Ademais de informar e facilitar modelos de escritos, a través das súas contas nas redes sociais median, as consultas na conta de correo-e [remunicipalizacion.plataforma@gmail.com] e na súa Web.

MESAS PARA DIFUNDIR O MODELO DE CARTA E INFORMAR

Martes 24 de Novembro, de 11:00 a 12:30 horas, no Mercado de Caranza.

Mércores 25, co mesmo horario na praza da Ilustración, diante de Emafesa.

Xoves 26, co mesmo horario diante do Edificio da Xunta.

Venres 27, co mesmo horario, no Inferniño, nas inmediacións da Farmacia (Esquina Estrada de Castela con Sánchez Calviño).

E o luns 30, co mesmo horario nas inmediacións da porta traseira de entrada ao Rexistro no Concello.

ACTIVIDADE NAS MESAS-INFO

Nas mesas informamos, entregamos modelos, axudamos acubri-los e os recollemos se queredes que o entreguemos desde a Plataforma.

PARA REXISTRAR


Cubrir o modelo de petición ao Concello e presentar no Rexistro Xeral, mais antes por mor da pandemia polo Covid-19, hai que pedir Cita Previa (Hai unha lista de espera de 7 a 10 días)  no 981 944 000, Ext. 230. Polo que recomendamos a quen poida que o envíe por correo-e ao rexistro do Concello, escaneando antes o modelo cuberto e asinado, mais lembra de gardar a mensaxe que se envía, pois é o xustificante de ter enviado. Mais polo xeral o Xefe de Rexistro, remite un xustificante de entrada no mesmo, coa data e asignando un número.

A conta de correo do Rexistro Xeral de Ferrol:
rexistro@ferrol.es

---